§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa zasady dostępu i korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sklepu internetowego agdpro.pl.
2. Właścicielem sklepu internetowego wymienionego w § 1 pkt. 1 niniejszego regulaminu jest:
12BUY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Piasecznie, ul. Kineskopowa 1G, 05-500 Piaseczno, nr KRS: 0000630603, nr NIP: 5242804986
3. Użyte w regulaminie określenia należy rozumieć następująco:
a) Sklep – sklep internetowy agdpro.pl, dostępny pod adresem URL: www.agdpro.pl
b) Usługodawca lub Sprzedawca – operator i właściciel Sklepu, czyli 12BUY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Piasecznie, ul. Kineskopowa 1G, 05-500 Piaseczno
c) Usługobiorca lub Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z treści i usług dostępnych w Sklepie.
4. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sprzedawcę jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem.
§ 2. WARUNKI SPRZEDAŻY
1. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronie www Sklepu.
2. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do oferowania produktów używanych, cechujących się stanem krótkotrwałej eksploatacji lub pochodzących z ekspozycji, które będą stosownie oznaczone i opisane w ofercie danego produktu.
3. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561– 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
4. Ceny wszystkich produktów prezentowanych na stronach www Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
5. Wysyłka towarów zakupionych w Sklepie kosztuje od 15 do 200 zł w zależności od formy dostawy, gabarytów i liczby zakupionych towarów.
6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronie Sklepu w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się umową sprzedaży.
7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i odwoływania cen promocyjnych.
8. Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
a) przelewem, przed dostawą produktu na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata),
b) za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od przewoźnika,
c) kartą płatniczą lub kredytową przy odbiorze z paczkomatu,
d) poprzez system płatności elektronicznych.
9. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
10. Do każdego zamówionego towaru dołączany jest dowód zakupu. Na prośbę klienta wystawiamy również faktury VAT.
11. Standardowy czas realizacji zamówienia to 2 do 5 dni roboczych. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. Klient jest informowany o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
12. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe (np. ostatnie uszkodzone sztuki towaru), Klient zostanie o tym powiadomiony drogą mailową lub telefonicznie. W takim przypadku – za decyzją klienta – ewentualna kwota przedpłaty na rzecz zamówionego towaru zostanie zwrócona lub zaliczona na poczet zakupu innych, wskazanych przez Klienta towarów.
13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy dane podane przez Klienta są niepełne, błędne lub niezgodne z prawdą.
14. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
15. Zdjęcia towaru, w szczególności kolory użytych materiałów mogą w nieznacznym stopniu różnić się od ich faktycznego wyglądu, co wynika z przyczyn technicznych (indywidualne ustawienia monitora).
§ 3. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
1. Wszystkie produkty w Sklepie objęte są rękojmią na warunkach wynikających z Kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.
2. Zakupiony towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki pod warunkiem, że nie był on używany ani w żaden sposób nie został uszkodzony i posiada oryginalne opakowanie oraz Klient poinformował o tym fakcie Usługodawcę.
3. Zwrot zakupionego towaru odbywa się na koszt Klienta. Towar można odesłać dowolną formą na adres: NNR Global Logistics - 12BUY, Al. Katowicka 66, 05-830 Nadarzyn.
4. Towar powinien zostać odesłany przez Klienta w takim stanie, w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz powinien posiadać komplet metek/oznaczeń/etykiet, a także nie może nosić śladów użytkowania.
5. Równowartość zwróconego towaru zostanie przesłana w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki internetowymi systemami płatności lub przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
§ 4. INFORMACJE OGÓLNE
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
§ 5. ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE
1. Aby założyć konto w Sklepie, należy wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie Sklepu.
2. Założenie konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w § 3.
§ 6. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) reguluje Polityka Prywatności znajdująca się pod adresem: https://agdpro.pl/content/7-polityka-prywatnosci.
§ 7. REKLAMACJE
1. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy sklep@12buy.pl.
2. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie jest to możliwe - na przykład w wypadku wyczerpania się zapasów - Usługodawca zaproponuje Klientowi wymianę towaru na inny o równoważnej wartości lub zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Usługodawca zwraca Klientowi koszty związane z odesłaniem wadliwego towaru.
3. W przypadku negatywnego rozstrzygnięcia reklamacji bądź uszkodzenia towaru koszty przesyłki pokrywa Klient.
4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu towaru (paragon, dowód zakupu lub faktura VAT).
5. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
§ 8. WYMAGANIA TECHNICZNE
1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 8.0 lub Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 3.0, Opera w wersji nie niższej niż 9.0, Google Chrome w wersji nie niższej niż 6 i pokrewne
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies,,
d. zainstalowany program FlashPlayer.
2. Użytkownik jest świadomy, że korzystanie z oprogramowania do blokowania treści na stronach internetowych (np. AdBlock, Ghostery) i pokrewnego może spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym także całkowicie uniemożliwić korzystanie z niego.
§ 9. ZMIANY REGULAMINU
1. Regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2020 r.
2. Usługodawca zastrzega prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie, co zostanie ogłoszone na stronie internetowej Sklepu.
3. Użytkownicy mają możliwość odmowy wyrażenia zgody na udział w Sklepie na zasadach określonych nowym brzmieniem regulaminu w terminie 14 dni od jego ogłoszenia.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
3. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
§ 11 INFORMCJA O ZUŻYTM SPRZĘCIE ELEKTRYCZNYM I ELEKTORNICZNYM (ZSEE)
Zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015 poz. 1688, ze zm.), agdpro.pl informuje o prawach i obowiązkach klientów związanych z postępowaniem ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym (ZSEE).
1. Klient kupując w sklepie agdpro.pl sprzęt elektroniczny lub elektryczny dla gospodarstw domowych, może bezpłatnie oddać zużyty sprzęt. Zużyty sprzęt musi być tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach, co nowy co oznacza, że zwrot zużytego sprzętu jest realizowany na zasadzie "1 za 1" – zwrot jednego zużytego urządzenia przy zakupie jednego nowego urządzenia tego samego rodzaju - na przykład: jeśli kupisz u nas nowy odkurzacz, możesz oddać nam swój stary odkurzacz.
2. Sprzedawca, dostarczając Klientowi sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony.
3. Jeśli kupujesz sprzęt z dostawą – zadzwoń do nas pod +48 884 022 722 lub napisz na kontakt@agdpro.pl. Ustalimy wspólnie termin, w którym kurier odbierze od Ciebie bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny z tego samego adresu, co adres dostawy nowego sprzętu tego samego rodzaju.
4. Potrzebę zwrotu zużytego sprzętu można również zgłosić w komentarzu do zamówienia podczas jego składania, mailowo na adres kontakt@agdpro.pl lub telefonicznie przed wysyłką zamówienia pod numerem +48 884 022 722.
5. Zużyty sprzęt przekazywany do zwrotu powinien być bezpieczny, kompletny i odpowiednio przygotowany do transportu. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia sprzętu, który:
• nie jest kompletny, na przykład brakuję istotnych elementów konstrukcyjnych.
• posiada uszkodzenia zagrażające bezpieczeństwu, takie jak ostre krawędzie, uszkodzone przewody elektryczne czy pęknięcia obudowy.
• jest zanieczyszczony resztkami jedzenia, tłuszczu, chemikaliów, pleśnią lub innymi substancjami mogącymi stwarzać zagrożenie zdrowotne.
• nie został odpowiednio przygotowany do transportu, co może utrudniać jego przenoszenie lub stanowić zagrożenie dla osób zajmujących się odbiorem.
6. W przypadku, gdy Klient nie zdecyduje się na zwrot zużytego sprzętu za pośrednictwem agdpro.pl, informujemy, że zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny można bezpłatnie oddać do:
a. punktów zbiórki w gminach: W każdej gminie funkcjonują punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK), które przyjmują zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Aby znaleźć listę PSZOK-ów w Polsce, zaleca się odwiedzenie oficjalnej strony Ministerstwa Klimatu i Środowiska www.gov.pl/web/klimat/odpady lub stron internetowych poszczególnych gmin, które często publikują adresy lokalnych PSZOK-ów.
b. punktów zbiórki prowadzone przez firmy recyklingowe: Współpracujące z gminami lub samodzielne przedsiębiorstwa zajmujące się recyklingiem ZSEE organizują stałe punkty odbioru. Przykłady firm, które odbierają bezpłatnie elektroodpady:
• ElektroEko (www.elektroeko.pl),
• ECO HARPOON Recycling Sp. z o.o. (www.ecoharpoon.pl),
• REMONDIS Electrorecycling Sp. z o.o. (www.decydujesz.pl)
• ASEKOL PL Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego i Organizacja Odzysku Opakowań S.A. (www.elektrosegregacja.pl ).
c. Mobilnych Punktów Zbierania Elektrośmieci. Adresy punktów znajdziesz na stronie www.elektroeko.pl/punkty-zbierania-elektrosmieci/ . Odbiór elektrośmieci w punktach zbierania jest bezpłatny.
d. Czerwonych Kontenerów Asekol: https://czerwonekontenery.pl/wyszukiwarka/
e. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o małych gabarytach, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, można za darmo oddać w dowolnym wielkopowierzchniowym sklepie z urządzeniami dla gospodarstw domowych o powierzchni sprzedaży wynoszącej co najmniej 400 m², poświęconej sprzedaży sprzętu gospodarstwa domowego. Odbywa się to bez konieczności dokonywania zakupu nowego urządzenia. Obowiązek ten wynika z art. 37 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz odnosi się do definicji powierzchni sprzedaży zawartej w art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
7. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny nie może być wyrzucany razem z odpadami komunalnymi. Odpady te wymagają specjalistycznego przetwarzania w celu ochrony środowiska.
8. Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mają obowiązek właściwego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i/lub elektronicznym oraz dbaniem o środowisko naturalne. Celem wykonania tego obowiązku, każdy podmiot zobowiązany jest do właściwej segregacji i utylizacji zużytego sprzętu elektrycznego i/lub elektronicznego. Takie działanie pomaga w ochronie środowiska, m.in. poprzez ponowne wykorzystanie niektórych surowców z których wykonane jest urządzenie oraz recykling niektórych materiałów.
9. Na każdym elemencie opakowania znajdują symbole, które opisują, z jakich materiałów jest on wykonany. Wyjaśnienie symboli podajemy poniżej:
10. Pamiętaj, żeby segregować odpady z opakowań zgodnie z zasadami, które obowiązują w danym mieście lub gminie. Jeśli to możliwe, zgnieć opakowania – dzięki temu będą zajmować mniej miejsca.
11. Niepotrzebne opakowania możesz wyrzucić:
a. do odpowiedniego pojemnika selektywnej zbiórki odpadów;
b. w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych – ich listę znajdziesz na stronie internetowej swojej gminy;
c. w sklepach o powierzchni handlowej powyżej 2000 m2, które sprzedają produkty w takich opakowaniach.
.
.
Lista Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).pdf
Informacja o Zużytym Sprzęcie Elektrycznym i Elektronicznym.pdf