Nowości & Blog
Puls Biznesu o sukcesie Midei na polskim rynku
Po roku od publikacji artykułu na temat wejścia marki Midea na polski rynek w kategorii chłodnictwa, Puls Biznesu podsumował dokonania polskiego dystrybutora. Jak wynika z teksty autorstwa Bartłomieja Mayera, produkty zostały bardzo ciepło przyjęte przez polskich konsumentów.
"Wynik jest lepszy niż założenia, choć sprzedaż w pandemicznym roku miała sinusoidalny przebieg. (...) Szacuje, że udział Midei w segmencie chłodnictwa przekroczył w minionym roku 1 proc. (około 20 tys. urządzeń tej marki na łączną sprzedaż 1,3-1,4 mln), natomiast wśród zamrażarek sięgnęły 4-5 proc. (około 30 tys. na 600-750 tys.)." - czytamy w artykule.
W podobnym tonie wypowiada się prezes firmy badawczej Inquiry Agnieszka Górnicka, podkreślając, że ostatnie miesiące nie były sprzyjające dla nowych graczy na rynku.
"Nieprzewidywalne warunki były wyzwaniem dla każdej firmy, a dla dopiero wchodzącej na rynek z zupełnie nową ofertą to podwójne wyzwanie. Dlatego myślę, że dystrybutor marki Midea może mówić o sukcesie." - podsumowuje.
Cały artykuł dostępny jest pod poniższym linkiem:
Puls Biznesu, "Ciepłe przyjęcie chińskich chłodziarek"
Szeroki wybór produktów marki Midea znajdziecie w naszym sklepie.
Pozostaw swój komentarz Anuluj odpowiedź