Nowości & Blog

Puls Biznesu o sukcesie Midei na polskim rynku
By lutego 12, 2021 0 Komentarz

Puls Biznesu o sukcesie Midei na polskim rynku

Po roku od publikacji artykułu na temat wejścia marki Midea na polski rynek w kategorii chłodnictwa, Puls Biznesu podsumował dokonania polskiego dystrybutora. Jak wynika z teksty autorstwa Bartłomieja Mayera, produkty zostały bardzo ciepło przyjęte przez polskich konsumentów.

"Wynik jest lepszy niż założenia, choć sprzedaż w pandemicznym roku miała sinusoidalny przebieg. (...) Szacuje, że udział Midei w segmencie chłodnictwa przekroczył w minionym roku 1 proc. (około 20 tys. urządzeń tej marki na łączną sprzedaż 1,3-1,4 mln), natomiast wśród zamrażarek sięgnęły 4-5 proc. (około 30 tys. na 600-750 tys.)." - czytamy w artykule.

W podobnym tonie wypowiada się prezes firmy badawczej Inquiry Agnieszka Górnicka, podkreślając, że ostatnie miesiące nie były sprzyjające dla nowych graczy na rynku.

"Nieprzewidywalne warunki były wyzwaniem dla każdej firmy, a dla dopiero wchodzącej na rynek z zupełnie nową ofertą to podwójne wyzwanie. Dlatego myślę, że dystrybutor marki Midea może mówić o sukcesie." - podsumowuje.

Cały artykuł dostępny jest pod poniższym linkiem:

Puls Biznesu, "Ciepłe przyjęcie chińskich chłodziarek"

Szeroki wybór produktów marki Midea znajdziecie w naszym sklepie.

Pozostaw swój komentarz